Kurs eller Sekt?

Måste bara skriva ett par smickrande ord om en herre vid namn John Rosenkranz.
 Han är en extremt positiv människa, som utmanar folk han pratar med att tänka ett steg längre, Och att tro på sig själv.
 Han var på kursen jag går och pratade med oss två gånger. Säg fem timmar åt gången, och redan nu börjar man se saker på andra sätt, tänka aningen ositivare, och man reagerar på andra sätt när man läser klagomål på Facebook, sånt som var vardagsmat innan, blir helt plötsligt något man vill kämpa emot.
 Jag kan inte skrika ut hans idéer och få någon att lyssna på mig, då jag inte har den optimistiska kraften som han utstrålar.
 Men jag hoppas verkligen att människan i sig, nån gång inom kort ska bli positivare.

Klippet kommer från SR P4.

http://www.youtube.com/watch?v=xxq8CfT4Bkg&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0