Sexberoende?

Var hemma hos JeJe i helgen och hade det myspys... Igår (söndag) var dock lite kul, för JeJe letade efter ett papper eller nåt, och då hittade hon ett kollegieblock från första gången jag var där, i den hittade hon en liten konversation henne och mig emellan, och det värsta är att jag tror hon och jag var gravallvarliga när vi sa detta.


Jag: Jag har kommit på att jag inte är beroende av sex, det är sexet som är beroende av mig.

JeJe: Skriv om Mansons låt så blir det bra. "I don't like the sex, but the sex likes me"

Jag: Ha, ha. Alltså talar inte jag sex flytande, sex talar mig flytande.


Just det, Vally hade sagt att jag talar sex flytande. Men som ni alla ser så hade hon fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0