You suck pal!

Och jag antar att jag måste börja med att säga: Nej Mirva detta inlägg handlar inte om dig!
 Så var det sagt och nu slipper jag för hoppningsvis en massa försvarstal i kommentarboxen.

Dagens motto: Ställ inga frågor om du inte tänker lyssna på svaret.


Och du sa att du ringt, och du sa att ni försökt, och du sa och du sa och du sa.
 Och jag dum som alltid lyssnade på ditt meningslösa pladder än en gång.
Och du sa att dem försökt ringa och du sa att dem försökt och du sa och du sa och du sa.
 Och jag kollade igenom samtalslistan på telefonen och motbevisade allt du sa.

I en annan tid, för tusen sommrar sen. Fanns det en kraft starkare än vapen mellan oss. Alla oss.  En kraft kallad vänskap. Eller det var iaf det för alla andra. Dem som inte visste vad som låg och bubblade under ytan.
 Men höstvindarna från förr kom och blåste bort den lyckliga fasaden och kvar finns nu.... Ingenting.
Jag tog igen mina förlorade år som ung med er. Och nu ligger avgrunder mellan oss. Avgrunder av mognad som för alltid kommer skilja oss åt.

Jag hörde någon säga en gång, att om man har en vän som man kan lita på i vårt och torrt så behöver man inga andra.
 Jag har inte givit upp alla tankar på er.
Men jag har min prins.....


No more pain
No more tears
No more loneliness

Kommentarer
Postat av: Mirvster

Lycka till med allt.

2009-05-13 @ 22:41:00
Postat av: JeJe

Jag säger inget.

Som du sa, avgrunderna finns, vilket leder till att vi har slutat försöka eftersom vi typ .. gav upp när vi slutade få tag på dig.

Behåll din prins. Livet går vidare.

2009-05-15 @ 12:59:20
Postat av: Mirva

Du kan sluta inleda dina blogginlägg med mitt namn, jag har slutat bry mig. får ju inget tillbaka.

2009-05-19 @ 12:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0