It just hurts so much right now.

Sommar. En sorts hatkärlek.
 Kärlek till solen, och dagen med alla sina dofter av blommor, och insekternas surranden, när man sitter ute och läser.
Hat till kvällarna och nätterna. När dofterna av sommarnatt, smyger sig på och påminner om blod, och en djup depression.
 Aldrig har viljan att skära varit så stark som den är nu. Och just nu kämpar jag dubbelt så hårt för att inte falla ner i det svarta hål jag vet finns framför mina fötter, men som jag försöker så hårt för att undvika.
Sommarnätter den värsta tiden, har alltid varit på sommarnätterna.

Och jag vill be Vally, Mirva, Robin och framförallt JeJe om ursäkt, för mitt beteende dem senaste veckorna.
 Men just nu gör allt så ont. Och som sagt jag kämpar dubbelt för att inte falla för frestelsen och hugga mig i armarna, och att vara trevlig, ens i ett par minuter verkar nästan omöjligt...

Kommentarer
Postat av: Malin "Sykes"

Känner igen det där, allt för väl. Dock tvärtom för min del.

Nätterna var min frihet, kunde gå ut och njuta och känna vinden i håret, utan folks blickar.

Jag tror på din styrka, du klarar det :)

2009-05-27 @ 18:20:53
Postat av: vally

du kommer klara det... det vet jag. och det ska bli så roligt att kunna träffa dig i morgon igen...och hoppas värkligen vi kan gå tillbaka till det vi hade en gång för jag saknar det av hela mitt hjärta. mitt N står fortfarande kvar och det som det står för i mitt hjärta har aldrig försvunnit och kommer aldrig att göra det. tavlan jag gav dig var ett försök att visa dig hur mycket jag fortfarande älskar dig oavsätt om jag kan komma över till dig eller inte.

jag älskar dig nina det gör jag faktikst!

2009-07-28 @ 17:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0