Lyckotårar, "my new thing"

"Jag är kär i dig"


Och orden blev sagda.
Och för första gången gjorde dem mig glad
Och jag ville inte slänga telefonen i vägen
Jag ville inte gömma mig under sängen
Jag önskade ännu starkare att en vecka skulle gå
Och jag skulle få krypa in i den varma famn som tillhör honom



 När Eric sa att han var kär i mig, så ville jag knuffa ner honom från soffan. Jag ville slå honom, och jag ville vara ensam. Gömma mig från omvärlden och aldrig träffa honom igen..

När Christopher sa att han var kär i mig, så ville jag hoppa ut framför ett tåg, och säga upp all kontakt med honom..

Och ordet kärlek, har sombolicerat fångenskap och långsam död.
Nu symbolicerar det den långa pojken med varma läppar.

Och sekunderna har aldrig gått så långsamt.
Jag saknar honom, och jag längtar efter honom.
Och det enda jag kan tänka på är att om fem dagar, om fem dagar är han här.

Och Inget kan göra mig så lycklig,
Som han kan just nu

<3


Kommentarer
Postat av: Mimmi

så söta du och robin är,

hoppas det håller=)

2008-10-14 @ 16:57:54
URL: http://michaeelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0