In a better world!

I en bättre värld, skulle jag få känna hur det känns att bli älskad.

"Jag vet att du mår dåligt men du behöver inte låta det gå ut över mig ju!"

Men jag gör ju inte det, jag mår bättre nu än jag har gjort på många år. Bortsett från mina små bakslag, men utan bakslag ingen framgång. Och om du hade tagit ledigt en sekund, tillräckligt länge för att fråga mig hur jag mår, så hade du vetat det. Då hade jag berättat allt för dig..
 Jag hade en nergång, vilken människa får inte det, när ingen bryr sig om henne på dagen som borde vara uppenbar att hon ska vara i centrum... Och att du... DU. av alla människor skulle strunta i mig den dan, det gjorde ont.

 Trots allt hade den sina små ljusstunder. Och jag somnade hyffsat nöjd. Men allt hade kunnat vara bättre.


Och det vet du också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0