Danssteg och hopp

Dagens låt: Money med joel grey, och Liza Minelli (från musikalen Cabaret)
 
Dagens ord:
Biologi (och om fåglar kan bli attraherade av människor)

Dagens filosofiska fråga: Om jag ställer min katt på ett får, och klappar honom tills han spinner. Kommer han då att göra garn av fårets ull?


Nej, jag är inte normal, men det hoppas jag inte att någon har påstått heller..
 Däremot är jag sepe trött idag, Satt uppe till halv 2 inatt och pratade med JeJe, vi har inte snackat med varandra på en månad så vi hade lite "catching up" to do...

Jag dansar för Robin i cam, till money-låten
Sixten dansar bland löven i vinden
Och mitt hjärta dansar, med ådror och vener i hopp om lyckliga dagar.

Kommentarer
Postat av: Råbin

Haha! Du är ju för skön xD

2008-11-06 @ 12:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0