Ledig från livet

Idag anser jag mig själv vara ledig från livet. 
 Alla har vi nog nån gång känt ett behov av att få vara ifred, och idag är det min tur. Mobilen avstängd och msn offline.

Det kan bli väldigt instängt och kvävande att vara tvungen att finnas till hands hela tiden, och just idag känner jag att jag vill vara för mig själv. Ta hand om mig litegrann.
 Så till dagens klyscha: "Det är inte ni, det är jag"
Och det är jag, jag som behöver tid att tänka på saker, tid att bara vara...

Om ni vill något, så finns jag tillgänglig imon igen. Men idag är min dag.
 Idag har jag tagit ledigt från allt ansvar, jag har tagit ledigt från alla människor, jag har tagit ledigt från Livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0