Gäspa, gråta, sova, DÖ!

Ibland blir jag bara så trött. Trött i huvudet, och trött i kroppen.
 Jag mår inte lika dåligt som jag gjorde för sex månader sen, men det betyder ju inte att jag mår bra heller.
Och ibland, behöver jag bara en dag då jag inte behöver göra något. Då jag kan ligga hela dagen på soffan slötitta på teve, och kedjeröka om jag så känner för det. Dagar då jag kan ta hand om mig själv, fysiskt eller psykiskt. 
 Det var det jag gjorde igår. Jag behövde tid att samla tankarna och få lite ordning i mitt huvud. Och det kändes jättebra. Tills idag då. Jag är okontaktbar i tio minuter och helt plötsligt tror alla att jag är sur på dem. Det känns inte bra, man borde tycka att mina vänner ska ha större förtroende för mig än så, men tydligen inte. Och det suger..

Nej, Mirva jag är inte sur på dig, men som sagt jag behövde få vara ifred ett tag...

Another headline!

 Idag har vi haft ungarna här, Tiana fick ett halsband av mig och sen gick hon runt och smekte dem rosa pärlorna samtidigt som hon fick alla att säga att hon var fin... Hon klagade även över att hennes nagellack höll på att flagna så Nijna fick göra det enda rätta och måla på nytt, (det enda rätta betyder enda sättet att få ungen att sluta tjata)
 Nanna har sprungit runt och skrikit av skratt mest hela dagen, shit, ungen börjar bli riktigt snabb med sina små ben nu. Ett tag trodde jag hon var hög för hon satt och stirrade på en lampa och skrattade värre än jag gör när jag är övertrött... Men det var iofs "Family guy" på teven så hon blev väll påverkad av det.

Klockan börjar närma sig tolv och jag är trött.. Ska snart gå och sova och hoppas att allt känns bättre imon..
 Om fem dagar kommer mitt hjärta hit och då kommer allt få vara bra ett par dar.. <3

Du är det bästa jag har. Och jag älskar dig mer än allt <3




Mina största beundrare :D

Kommentarer
Postat av: Råbin

Tack för allt Nina <3

2008-11-24 @ 09:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0