Fettsugning, och snabbmat

Hm, kollar på 500-kilos pappan på fyran, efter att ha kollat i två minuter ville jag ta en kökskniv och fettsuga mig själv. Springa trots att det är 10 minus ute och aldrig äta igen.
 Jag förstår verkligen inte hur man kan låta sig själv bli så fet, visst ämnesomsättning jada jada jada... När man en dag märker att man inte ens kan gå på dass utan att bli anfådd till tusen då är ju något fel. Eller den dagen när magen hänger utanför sängkanten. 
 
Eller som Mirvster sa, "så länge jag ser mina fötter är det inget problem" Men dem som inte ser sina fötter då? vad fan ska dem göra, eller dem som inte kan använda sina fötter, eller dem som inte ens kan lyfta sina ben pga att dem är för jävla feta...

Nä. Fettma fettma leave me alone..
 Äckligt program, sjuuukt äckligt program, tror att detta ändrade min syn lite. Och min matnivå kommer nog sjunka rätt rejält igen..
Men men, sånt är livet... Och än har jag inte nått min målvikt..

Kommentarer
Postat av: Mirvster

Det är ok.....man kan inte svara jämt.

2008-12-01 @ 22:20:59
URL: http://hirvi30.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0