Brustna tårar och helande ord

Allt känns jobbigt just nu...
 Vaknar dagligen med huvudvärk. Kaffet smakar inget, ciggaretterna är äckliga och det känns som om jag långsamt är på väg ner i mitt svarta hål igen.

Enda skillnaden den här gången jämfört med dem andra är att nu, har jag två personer, mina klippor, två solstrålar som gör mig gladare än jag trodde jag kunde bli. Och dem lyssnar på mig och accepterar mig. Och älskar mig för den jag är.
 Tack vare dem två så kan jag klara mig ur min skit innan jag hamnar där.

Och jag har dåligt samvete för att jag har varit taskig på sista tiden.
 Förlåt Mirva för att jag varit snäsig och dum på msn.
Och Förlåt Robin för att jag knappt säger halv sju när vi pratar i telefon.

Men.. Ja.. Jag älskar er båda två, och vet att mina dåliga dagar egentligen inte är ett snesteg.
 Kolla bara på vad Mirva gjorde idag, när jag inte hade tid att sitta ner vid datorn och prata med henne, eller gå ut till mig och fixa kaffe. Så ringde hon och sa "nu kommer jag bort och kokar kaffe, så kan du dricka det när du är klar med det du gör.."
 Och det kändes bra.. För när Mirva kom kände jag att jag kunde lugna ner mig och faktiskt sätta mig ner utan att få dåligt sammvete.. Och jag satt där med en mugg i ena handen och en cigg i andra och tittade på när Mirva diskade ( tacka gudarna för den kvinnan asså) så hade jag kunnat somna, trots att jag var stressad till tusen.

Sen ringde jag Robin, precis innan jag tänkte sätta igång med en massa saker igen, och han förbjöd mig att göra något mer idag. Duktig som jag var så lyssnade jag faktiskt på honom...  Bra Nijna *klappar mig själv på huvet*

Aja... Jag bara tjatar på och vet egentligen inte vad jag vill ha sagt med något, har inte skrivit något på flera dar så hoppas kanske att huvudvärken ska lätta om jag får ur mig en massa tankar..

Note to self: skriv ner tankarna oftare så växer inte hjärnan och trycker mot pannan. Voilá huvudvärk borta.

Eller man kan ju iaf hoppas, men jag tror inte det hjälper.

Tyvärr.


Ps. Tack för idag Mirva vi ses imon. ds

Kommentarer
Postat av: Mirvster

Jag är där för att stanna, hue elak du än tror att du är....jag kommer att komma även när du tror att du inte vill ha mig där.

2008-11-19 @ 23:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0