Trött

sitter här och väntar på inspriation... Jag vill skriva något kreativt, en dikt eller en novell... Jag känner mig så full av vackra fraser som bara väntar på att få användas i en kort poesiliknande kärleksförklaring till mina vänner eller min familj.

Väntar på att JeJe ska ringa tillbaka, men borde egentligen gå och lägga mig. Imon ska jag till skolan och träffa min stjärnflicka och Jossan <3... Jag kommer förmodligen inte gå på någon lektion, men det faktum att jag orkar dra mig in till Gislaved är ett plus egentligen.
 Men jag gör det bara för JeJes skull. hon och jag behöver prata face to face. Jag tänkte dra med henne in till samhället imon... Bjuda henne på fika på Linnéas och sen shoppa armband, eller kanske ett sånt där gulligt vänskapshalsband som man alltid hade på typ lågstadiet...
Då kommer min stjärnflicka bli glad.
Jag ska göra henne glad.
Jag ska göra mig glad....

"Är du inte glad?" Daniels fråga till mig på msn... Men jag har inget vettigt svar. Jag vet inte vad allt jag kunde säga. För även fast det känns som om jag ska spricka av bubbelskratt så har jag glittertårar i ögonlocken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0