The Who

Sitter här igen...
Kunde ha legat på soffan och blivit fet på popcorn.
Kunde ha gått till Jonas och blivit full.
Kunde ha gjort något vettigt med mitt liv.
Men istället så sitter jag här.
Lyssnar på The Who. Snackar med Abra, planerar fredagens nöje med Johan och snackar allmänt skit med folk på helgon.

Sixten har varit borta ett par dagar nu. Jag saknar honom, vill att han ska komma hem, innan nästa depressionssommar börjar.
Denna sommaren kommer bli helt annorlunda från förra, men rakbladen hänger kvar.
Och folk går sin väg.

Har bestämt att efter studenten så ska jag ha storstädning i mitt hus.
Och då menar jag ordentlig städning, jag ska städa bort alla de som jag umgicks med tills jag blev mig själv och de inte ville ha nåt med mig att göra.
Eldade upp några foton idag och era falska leenden blev till aska. Nu ska varje ord nedskrivet av er, gå samma väg.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll!

2008-05-24 @ 21:26:36
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0