Skit måndag!

Det possitiva med att våran dator kraschade i helgen var att allt det som jag hade sparat i datorn med Robins namn på. Försvann. Så slapp jag ha ångest över att radera det. Samma ångest som jag kände när jag gick igenom min mailinkorg på Helgon, och skulle radera alla hans inlägg. 
Kom inte så långt innan jag bröt ihop av orden som stod i de mailen...
 För längesen tyckte han om mig på riktigt. 
Jag varnade honom redan från början och sa att han skulle tycka sämre om mig ju mer negativt han fick veta. Han sa då att det inte var möjligt. Och där sket det sig.

För jag litade på hans ord, jag trodde att han skulle tycka om mig för evigt. tills dagen kom, då mailen inte innehöll små gulliga poetiska meningar utan skällsord och personangrepp.

Än har jag inte raderat alla mail. Jag orkade inte läsa mer av skitsnacket, men jag gick från 7 mailsidor till 3 iaf så det mesta av hans lögner är borta.




Kommentarer
Postat av: mirva

vad hände mellan dig och robin egentligen??

2008-05-19 @ 12:52:09
URL: http://hirvi30.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0