Jag kommer Explodera

Skriver skriver skriver skriver.
Bort med ilskan innan jag exploderar
Bort med tårarna innan de sprutar
Bort med alla hårda ord innan jag går sönder

Bort Bort Bort BOOOOOOOOOOOOOOORT!!!

Med allt
Försvinn glada fåglar som kvittrar på en gren
Försvinn vackra blommor som växer på vår planet
Försvinn du gamla
Försvinn du unga
Försvinn varje människa som gått på vår jord
Försvinn du glada
Försvinn du ledsna

Ty vi hör alla hemma i ett hål i marken
Låt solen elda upp alla buskar och träd
Låt regnet skölja bort varje sjö och hav
Låt månen frysa planeten till is

Låt alla Försvinna

Du är inte längre värd att yttra mitt namn
Du är inte längre värd att se mina ögon
Du är inte längre värd att höra min röst
Du är inte längre värd att tänka på mig

För du sabbade varje chans

För du är död
För mig är du död
Och Döda barn leker inte bra med andra

Så försvinn innan mitt hjärta tinar
Försvinn innan jag tror att du lever
Försvinn innan du krossar mig igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0