I'm falling

Så har man lyckats försova sig igen, jag vet att jag låg vaken vid sextiden och tänkte idag SKA jag inte försova mig, Jag ska till skolan idag. Men icke sa nicke.. Somnade och vaknade igen kvart i åtta. Fick då panik tills jag kom på att mitt tåg gick en timme tidigare...
 Så nu sitter jag här vid datorn igen, som vanligt.

Var hos Yasmine igår en stund, vi drack kaffe åt wienerbröd och diskuterade städning, kladd i trosorna och Yasmines lägenhet. Sen gick vi till Esskå för Jonas skulle ha pengar. Och på vägen hem kom Yasmine på att hon aldrig varit hemma hos mig, så vi gick dit. Diskuterade hur det var att bo ensam och sen lekte vi med mina peruker. Vi tog mongokort och diskuterade hår, kompisar, högstadiet, fetma och så tittade vi på bilder från när jag varb tjock och när hon hade långt hår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0