I'm burning

Var tvungen att akut springa och hämta is ur frysen innan, Det började bränna bak på huvudet och i början kändes det lite som om det kliade, sen blev det mer, och sen började det göra riktigt ont. isen lugnade det lite.
 En stund senare började det igen, fast längre fram mot pannan, den brännande smärtan var tillbaka.

Jag börjar bli så himla rädd nu, rädd för att spökena ska kväva mig, rädd för att spindlarna ska äta upp mig, rädd för att jag helt plötsligt ska fatta eld.

Hrmm. Jag låter lite som första säsongen av Buffy och Vampyrerna. den har ju allt det. spöken självantändning och visious spindlar. Men det är flera månader sen jag sist kollade på Buffy, det är inte anledningen nåt annat är...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0