Helt Hjälplös

En hyfsat bra dag har det varit. Sen kom det ena bombnedslaget efter det andra och allt rämnade.
JeJe ringde så upprörd att hon inte ens kunde prata.
Jag pratar med henne ett tag tills hon måste lägga på och sen ligger jag och oroar mig för henne i nästan en halvtimme.
Sen ringer hon igen. Hennes farfar är död.
Loggar in på msn, och blir genast bombaderad.
En kille har blivit dumpad, nästa kille vill dumpa, Daniel är förmodligen sur på mig, Henke mår skit. Och Josef bara fjantar sig.

Jag känner mig helt hjälplös, för det känns som om det kvittar vad jag än säger, så gör jag bara saken värre. Inte för JeJe för jag vet att så länge hon finns så finns jag. stödjer henne och det är det hon behöver. Men för de andra. Jag sitter här, med tårarna strömmandes ner för kinderna, vill inget hellre än att ta ett rakblad men jag lovade JeJe. Och det känns som om jag just nu håller på att falla ner i en avgrund.

Farväl världen.

Kommentarer
Postat av: mirva

Du gör
inte saken värre när du pratar med mig!! jag tyckte det var kul att träffa dig igår!!! Tycker om dig tjejen!

2008-06-01 @ 09:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0