Fredag

Idag var jag i skolan.
Snyggt iförd rosa nätstrumpbyxor svarta söndriga strumpbyxor, min chockrosa och lila tyllkjol och tiara.
Rökte en cigg i väntan på min underbara stjärnflicka JeJe.




Efter lite snack med henne och Sassie så traskade jag och JeJe in till centrum, vi köpte cigg, cola och JeJe köpte en skiva...

 Sen gick vi till Linnéas där JeJe fick sitt efterlängtade kaffe... Jag drog med henne till centrum fast hon satt och tjatade om sitt kaffe, och hon hade ingen aning om vad jag hade planerat för dagen. Men jag sa till henne att hon skulle bli glad vilket hon blev också.
 Vi satt på Linnéas i nästan en timme, JeJe drack kaffe med kardemumma mjölk, det smakade jul sa hon. Jag tog det som jag brukar när jag är på Linnéas vilket är orientaliskt te och bananyoughurt.



Sen rökpause i solen utanför Brio i väntan på att de skulle öppna. Vi fick många blickar när vi satt där på marken och diskuterade skinnheads och såg allmänt alternativa ut.



Inne på Brio köpte jag kompishalsband som jag delade med JeJe, min halva är rosa som det står 'Best* i och JeJes halva är lila som det står 'friends' i... JeJe och jag gick runt och fnittrade som två småflickor i typ en halvtimme efter att jag köpt det.



Sen gick vi ner mot stationen för vi skulle möta Jossan, på vägen kom jag på att jag ville in på Liza design och kolla väskor för det var längesen jag var inne där. Jag hittade en jättesöt väska som ser ut som ett får som både jag och JeJe blev helt förälskad i så jag var tvungen att köpa den. JeJe köpte ett enrads nitarmband också.



Vi satt där en stund och mobbade Daniel via sms från JeJes telefon, tills han listade ut vem det var. Sen gick vi till kvantum för jag behövde en toalett. Bakom mig och JeJe och Mr.Ray som väskan fick heta så stod det en kvinna på 40+ som tittade konstigt på Mr.Ray. Jag tror jag framstod som lite psykiskt störd när jag presenterade honom för henne och bad henne hälsa snällt, och sen räknade upp hans personlighet och liv för henne. Hon backade ett par steg och rynkade på pannan. Det var kul.




Sen kom Jossan... Så satt vi och snackade, och jag retade lilla Abra på sms, men Abra blev ledsen då så jag gav honom en ledtråd så han skulle veta vem jag var vilket han gjorde. Då blev han glad igen.
 


Sen kom mamma och hämtade mig vi tog en hamburgare på Gislegrillen innan vi hämtade mina systrar och sen åkte och handlade.
Jag köpte Körsbärsdoftande blockljus, cigaretter, tuggummin och två dansfilmer med John Travolta. 'Saturday Night Fever" Och "Staying Alive".. Jag gillar inte John Travolta så mycket men jag älskar dansfilmer.
Tänkte dra på mig myskläderna, tända ljus och titta på film.
 Ha en liten soft mysig filmkväll med mig själv.


Tack Stjärnflickan JeJe, tack Jossan, Tack söta Abra, tack Daniel och speciellt tack Mr.Ray för en helt underbar fredag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0