Dagen idag...

Dagens outfit:
Svartvit kort klänning
Svarta strumpbyxor
Svarta nätstrumpbyxor
Svart Everlast tröja
Svarta Pepperoniskor
Nitarmband
Och Tiara

Gårdagen var en av de värsta i mitt liv. Aldrig har jag känt mig så nedvärderad och kränkt som du fick mig att känna.  
   "Jag låg i en pöl av tårar och grät en sjö"
Du sa att jag var dum, naiv, och att jag "håller på". Du sa att du var ett isberg. Ett isberg utan något under vattenytan mer än tomhet sa jag då...
Sen förolämpade du mig igen.
Tills jag till slut tröttnade på dina ord och gick.

Jag gick ut till mig lade mig på soffan tände en cigg, och skickade iväg ett sms till Daniel och ett till Erica.
 erica var den enda som svarade... Hon övertalade mig om att jag var vacker och förtjänade bättre än dig. Hon förklarade att livet kan vara skit men att hon fanns där för mig.
Jag berättade då för henne att jag älskar henne och att hon äger den del av mitt hjärta som fortfarande är helt.

Daniel sa "skit i honom" han sa att jag nedvärderade mig själv genom att ta tillbaka dig. Han kom med tröst precis som Erica gjorde.

Aja, sånt är livet. Fast jag inte orkar sjunga så är livet så.

Idag ska jag hem till JeJe, då akn jag få prata av mig med hennes mamma.
Och jag kan få tappa bort en tanke eller två på dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0