Tisdag

Sover länge in på dagarna. Två dar kvar till studenten. Jobbiga dagar.
Imon kommer JeJe och Jossan hit, kul kul.
 Inatt gick jag och la mig vid två. Efter att ha pratat med Christopher i ett par timmar, snackade med honom på msn. och han såg hemsk ut. han var trött och ledsen vilket är förståligt. och när han skrev att han skulle ge sitt liv, för sin mamma och sin farfar så blev jag riktigt orolig. så jag ringde honom för att höra att allt var okej vilket det förstås inte var. men jag tror att jag fick honom att må bättre. Efter ett tag så pratade han  inte om det längre. Utan han pratade om andra saker. vi har ju inte snackat ordentligt sen i december så vi hade en del att ta igen.  Det var kul att höra från honom igen.. eller det var ahn som hörde från mig, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0