Rutiga strumpor!

50 first date på teven.
Halvfull flaska vatten.
Nytt paket cigg.
Torra kläder.
Och rutiga strumpor.

Jaha... så sitter man här igen, idag är jag uttråkad fast fnittrig på samma gång... Sitter och gör miner i webcam för Daniel..
Varit en hyffsat bra dag... Vaknade klockan ett, blev ingen dejt med Johan. Han har nu även spelat ut sina chanser så nu blir det inget mer Johan alls. 
 Sen drack jag kaffe och messade med Daniel. Tittade på stinsen brinner och tog det lugnt innan jag orkade klä på mig och gå in till de andra. Tog en cigg med mamma innan jag hämtade posten. Sen åkte vi till hylte och handlade. Fett med folk överallt.
Åkte hem, diskade, satt vid datorn, åt... Fick panik över den feta maten. Rymde från datorn och hoppade och sprang omkring ute hos mig i nån timme vågade inte sitta still. Sen diskade jag ute hos mig, fick rakbladsabstinens, skrev till Daniel som ringde för att rädda mig...
 Snackade med Daniel i typ två timmar, undert den tiden hann jag även koka kaffe, röja lite, kolla mina betyg. Och gå på promenad. Var helt sepe, men han bara skrattade åt mig så jag antar att han inte hade nått emot det. Han bara skrattade när jag pratade med kossorna, skrattade när jag lekte häst, och han skrattade när jag berättade om toalettstolskonsten... Han sa att jag lät liten och söt i telefonen. Jag tog det som en komplimang :D

Så och det lilla tog två timmar att skriva. 50 first dates är slut för längesen min syster tittar på Meet Joe Black. En av Brad Pitts sämre filmer om du frågar mig.
Iofs jag gillar bara Brad Pitt i 'Thelma & Louise' och 'Fight club'...
R.E.M i öronen. Daniel kvar på msn. Han som sa att han skulle gå och lägga sig för längesen.
Jag är glad att han stannar kvar. Han är en av de få jag fortfarande pratar med på msn... Skulle kunna ta bort tre fjärdedelar av mina kontakter.. Aldrig någon som har nått vettigt att säga.
Daniel får mig i alla fall att må bra.

Tack för det...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0