Now I wanna cry

Mina matdemoner är tillbaka...
Jag drack varm choklad innan och sen kände jag hur jag svällde över. Var tvungen att gå ut tills jag inte kände panikångesten jaga mig och kände att jag inte dallrade mer än vanligt.
Nu vill jag bara gråta. Jag vet att oavsett om jag försöker, jag kan tvinga fram tårarna men det kommer vara en kanske två som kommer fram och då är det totalt ovärt, bättre att dämpa känslan och leva på te och mörkt knäckebröd tills känslan gått över.
 Varför jag hamnade i denna sitsen igen vet jag inte. Jag menar inte mina matdemoner de är bra de hjälper mig att gå ner i vikt. Och jag vill det. Jag menar sitsen att bli så extremt tjock igen... Jag kan ju alla knep och vet hur långt jag kan gå. Jag vet bara inte varför jag släppte på det.

Tonight I'm gonna cry myself to sleep. Cuz I need it. His namne has been everywhere today and now I'm ready to cry him out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Matdemoner? Such a Berny wannabe eh?

2008-07-03 @ 14:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0