Long time no see

Längesen jag skrev nu känns det som.
Tog studenten i torsdags, helt sjukt seg och faktiskt väldigt tråkig dag, sen utsläppet, och promenad runt parkertingen, studentsången på gräsmattan. Och sen vart man fri..
 Jag orkade inte gå till S2 och festa så åkte hem, grillade med familjen till klockan åtta när Amanda kom, vi gick till Jonas och Yasmine och var där en stund. Hängde sen med Björne när han kom (för att låna Jonas grill som var för stor för hans bil så han tog amandas istället) och följde med honom till en sjö ute i Sanviken. Där Anna, Robert; Knödel och Lilly redan var. festa och kul med goda vänner <3. Massa Alkohol, massa skratt, massa cigg, massa massa trevligt sällskap, det var definitivt dagens höjdpunkt. Lite irriterande dock att alla killar ville vara med när jag och amanda ville mysa. Vi fick inte vara ifred nånstans.

Nu är det iaf fritt. fritt fram att göra som jag vill utan att ha en skola att ta hänsyn till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0