Hjärter ess och Ruter dam dricker kaffe och hånar ditt svarta hår!

Jag vill inte falla ner i mitt svarta hål igen.
Igår fick jag rakbladsabstinens, låg och skakade på soffan i ett par timmar, visste att jag hade knivar i köket, och ett rakblad i plånboken. Men jag klarade det, tog mig igenom skiten utan att falla för frestelsen.
vid tolv på natten gick jag till Amanda, vi satt på hennes brandstege och pratade och rökte i tre timmar. Sen tvingade jag henne att gå och lägga sig.

 Jag orkar inte mer skit nu.
Daniel är konstig.
Matti är konstig.
Martin är konstig.
Du är konstig
Jag är konstigast.

Min syster är gravid och imorgon går jorden under.
Vet du ens hur många tårar man kan fälla på en timme, hur många gånger man kan gå sönder innan det ens finns en tanke på att bli hel igen. När Lars Winnerbäck sjunger om stockholm och hjärter dam, så faller det en evighet ner mellan kuddarna i fantasins soffa.  Där ska den ligga tills Gud får besök och städar på rätt plats.

Jag kan tänka såhär om jag vill. Du kan inte läsa mina tankar, du kan inte se mitt hjärta. Du kan inte få mig att må bättre.
Varför jag fortsätter lita på folk vet jag inte. De lovar så mycket.
Alla lovar så mycket, men det enklaste att bryta är löftet, och sen tappar folk förtroendet för en och man står där ensam igen.
Sen faller jag ner som ett dammkorn bakom fantasins soffa, och där ska jag ligga i evigheten... För Gud kan ta fram dammsugaren men mig får han inte tag på.

En regnig dag i framtiden så kommer jag dö
Vart är du då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0