Sova, röka, banta!

Katastrofdag!!!!!
Alla sura på mig :/
Först ringer väckarklockan halv åtta.
Nina död, sovit en timme på soffan.
En kvart senare ringer Pontus, jag grymtar fram ett hej och sen inser jag att jag kommer somna så jag la på innan han hann svara...
Sen tror jag mamma ringde för att höra om jag skulle med eller inte, men jag gav nog henne ett liknande svar som Pontus fick...
Klockan 11 ringde Karin och frågade efter mammas nya mobilnummer, men jag hade det inte i telefonen och orkade inte gå och kolla upp det.
Så blev hon sur på mig.
Sen ringde min syster och ville att jag skulle gå in till mamma och kolla en sak. En död Nina käftade emot tills mamma tog telefonen och sa att jag skulle göra det.
Jag som nyvaken ansåg att de kunde vänta tills jag vaknat, två minuter senare frågade mamma om jag var inne än. så jag kunde hjälpa dem...
Vilket jag inte var, så jag sa till mamma med lite högre röst än vanligt att varenda jävel måste inte ringa samtidigt när jag knappt fått sova.
Då la hon på i örat på mig och jag slängde telefonen i golvet....
Gick sen in till mamma och försökte ringa. båda Ankis telefoner avstängda. Nina irriterad, trött, nyvaken, börjar gråta för att allt helt plötsligt sög. Ringde mammas telefon efter att ha kommit på var hennes nummer finns att finna, Anki svarar, Nina grinar in i telefonen att hon inte vill prata med Anki och ber henne ge telefonen till mamma... Anki lägger på.
Nina börjar storgrina och funderar på att slänga även mammas telefon i golvet men nöjer sig med att slå den i väggen innan hon går ut till sig igen...
Stänger av telefonen och lägger mig i sängen, klockan är tolv, Nina somnar om.
Vaknar klockan sex. Och inser att dan är över... Tillbringade kvällen med att dricka kaffe, kedjeröka, hänga upp tvätt, och titta på 'Girl, interrupted' med min syster.
Och nu sitter jag här. Och skriver av mig skiten jag inte orkar hålla inne.
Disskuterar ortorexi och att ge upp med Tangled.
 Och jag hatar HATAR att alla får mig att känna mig så liten och obetydlig på sista tiden... Inte Christofer förstås... Snackade med honom på msn fyra timmar inatt... Han bor i Katrineholm och har typ bestämt sig för att komma hit, och kramas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0