Heaven or hell?!

Uttråkad Nina....

Längesen jag skrev här... Så... Jag var hos Vally i helgen. Första gången på över ett år som jag klarade av att vara borta en hel helg utan att bryta ihop. *Stolt* Det kändes faktiskt bra att få komma bort ett par dagar.

Ny hårfärg, mer insikt med mig själv... Ledsen över Mattis svek. Glad över det mesta i mitt liv för tillfället.
Lisa och Peter tältar i trädgården ^^
Mamma har semester.


Hela min tillvaro kommer rasa samman en vacker dag...
När solen skiner starkast från en klarblå himmel då bryter helvetet löst och jag brinner upp

Hundra ansikten.
Tusen kyssar
Och en miljon ord

som alla en gång var mina fastän de tillhörde dig.
Nej, inte dig, ER...
Det har aldrig varit ett dig, det har alltid bara varit er.

Cus I can't settle with just one.
I need more to exist..

Och tårarna kommer som ett stort vattenfall...
Men jag tänker inte ge upp.
Jag tänker fortsätta kämpa tills den dan jag dör.

Förlåt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0