Fetto Nina

Idag har varit en rätt dålig dag...
 Kunde inte somna inatt... Vid 2 tiden klädde jag på mig och gick ut och sprang en runda, sen tittade jag på film och strax efter fyra i morse så somnade jag.
Vaknade strax efter 8, inga cigg, huvudvärk, ont i käkarna, ont i knäna...
Dricker vatten, kokar kaffe, har för ont i hela kroppen, för svag i hjärnan, för lat för att orka gå ut och springa...
 Sätter mig vid datorn, hoppas på något som inte händer...
Hittar en cigg.. Menthol :(.. Röker äcklig cigg, dricker äckligt kaffe....

Halv ett, går ut till mig och byter om... Röker (riktiga cigg denna gången) och skriver av delar av min ständiga vånda, över livet... 
 Fortfarande lat, men går till mitt springställe... Snabb takt, våldsam musik, vilja, springa i uppförsbackarna, vilja, kämpa.. Mådde jättedåligt. Ville gråta hela tiden, Såg ett par vattendrag och tänkte dränka mig i dem. Sen kom en ny låt i ännu snabbare takt upp på Mp3n och jag sprang vidare.
 Ont i hela kroppen, ledsen, ville vända om, men jag kämpade mig upp, och till slut var jag på väg ner igen... Vinden ven och tog tag i mina fötter, jag flög nerför backen, flög uppför nästa backe. Kom på när vinden slutat, att jag saknar rakbladen, de hjälpte mer än stenhård träning gör. iaf mot tårar och onda tankar...
 Tillbaka ut på vägen, styr stegen hemmåt men känner att det inte räcker, rundan jag just sprang var inte nog. Svänger in på nästa väg, och springer allt vad jag har. En väg kantad av hallon, Rusar förbi, har trots allt inte ätit något på hela dan, och jag tänker inte låta de lömska hallonen lura mig. Gick den sista biten hem, smärtan rev i sidan på mig, nöp tillbaka för att det inte skulle märkas. Tryckte in naglarna så långt i huden att inget annat kändes....
 En stund när jag flög neråt, så mådde jag bättre...

 Väl hemma igen, duscha, klä på mig, klippa luggen, laga lunch, försökte äta men märkte att matlusten var icke existerande, fick tvingat i mig två kex... Efter det 200 situps... 
 Satte mig vid bordet och rökte, skrev ett A4 med känslor...
Kladdade onödiga tecken i blocket...

Mamma kommer hem "vad har du ätit idag?"
Ljuger fram ett svar...
Ställer mig sedan och lagar mat för att visa henne att jag äter..
Tar jag med maten ut till mig slipper jag äta den iaf...
Petade lite i den, svalde ett par bitar innan jag blev så äcklad av det att jag spottade ut det igen..
En mils promenad i snabb takt, och en kopp te sen var min dag klar...

Jag vet att jag inte har haft nån matlust idag pga tankar som har flugit runt i huvet, undra om jag kan tvinga fram samma sorts tankar imon och därigenom slippa äta då med.. Vatten, buljong, och te fungerar utmärkt för mig...

Kommentarer
Postat av: Mirva

Du vet att det kan bli farligt att inte äta?? Om du fortsätter i den takten du gör så kan jag inte längre hjälpa dig, kan inte se på när nån förstör sig. Förlåt.

2008-08-12 @ 05:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0